اهمیت پرداختن به حوزه های فرهنگی و اجتماعی در دوران پساکرونا

2 چند سال قبل 158

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان نثاری پیش از ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور طی دو سال گذشته اظهار داشت: این بیماری متأسفانه صدمات زیادی به حوزه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی وارد کرد که یکی از آنها در بخش اقتصادی بود.

وی با بیان اینکه در دیگر حوزه‌ها صدماتی که کرونا به اجتماع و جامعه وارد کرد هم باید به آن پرداخت، ابراز داشت: در حوزه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی کرونا آسیب‌های زیادی به مردم و جامعه وارد کرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه در دوران پساکرونا باید به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی پرداخته و به آن اهمیت داده شود، تصریح کرد: این انتظار وجود دارد که حوزه‌های معرفتی فعال و با انجام برنامه‌های متنوع خلأ ایجاد شده پر شود.

وی با اشاره به لزوم تشکیل جلسات منظم شورای فرهنگ عمومی در سطح همه شهرستان‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: آسیب‌های دوران کرونا را باید با فعال کردن مجموعه شورای فرهنگ عمومی شهرستان جبران کرد.

جان نثاری همچنین با بیان اینکه لازم است ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم در سطح شهرستان‌های استان اصفهان فعال شود، افزود: دوران پساکرونا خود را با کاهش محدودیت‌ها و آزاد شدن سفرها نشان داد و از این رو باید در این موضوع ورود جدی کرد.

خواندن کل مقاله