راهیابی شش کاراته کا به اردوی تیم ملی

2 چند سال قبل 163

به گزارش خبرنگار مهر، این رقابتها با حضور نفرات سوم مشترک و نفر دوم مسابقات قهرمانی کشور دوشنبه ۱۵ فروردین ماه و بعد از مراسم افطار در سالن شهید کبکانیان به صورت دوره‌ای برگزار شد و در نهایت شش کاراته جواز حضور در اردو را کسب کردند.

در این مسابقات که محسن آشوری سرپرست نایب رئیسی و وحید مؤمنی دبیر فدراسیون، علیرضا احسانی عضو کمیته فنی، مازیار فرید خمامی دبیر سازمان تیم‌های ملی به همراه اعضای کادر فنی نظارت بر مسابقات را برعهده داشتند در نهایت سینا جلیلیان در ۶۰- کیلوگرم، مرتضی نعمتی در وزن ۶۷- کیلوگرم، علیرضا حیدری در وزن ۷۵- کیلوگرم، اسماعیل معتمدی در وزن ۸۴- کیلو گرم و مجید نیکوهمت در وزن ۸۴+ کیلوگرم موفق شدند جواز حضور در اردو را کسب کنند. ضمن اینکه پوریا اقدسی در وزن ۶۰- با نظر کادر فنی به اردو دعوت شد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی ۷ و ۸ خرداد ماه برگزار می‌شود نفرات تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا ۲۰۲۱، نفر اول مسابقات قهرمانی کشور و این شش کاراته کا (در مجموع ۴ کاراته کا) به صورت دوره‌ای و رفت برگشت با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا در نهایت در هر وزن دو ورزشکار در اردو باقی بماند.

خواندن کل مقاله