رفتار تبعیض‌آمیز اجرائیات شهرداری آزاردهنده است

2 چند سال قبل 347

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی گفت: برای توسعه، آبادانی شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان همراهی و همکاری شورای اسلامی شهر با شهرداری امری ضروری است و مردم اگر ببینند مسؤولان امر پای کار هستند قطعاً با شهرداری همکاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر باید بازوی اول و توانمند شهرداری برای توسعه و رفع مشکلات شهر باشد نه ایجاد کننده مانع، گفت: با همکاری و تعامل خوب میان این دو مجموعه شاهد پیشرفت شهر و تسریع در انجام کارها و تکمیل پروژه‌ها خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری زنجان، با تأکید بر اینکه چند موضوع در زنجان آزار دهنده است، تصریح کرد: موضوع اول بهداشت عمومی و جمع‌آوری پسماند است.

صادقی نیارکی تاکید کرد: امروز در بیشتر شهرها جمع‌آوری پسماندها به طور تمام مکانیزه انجام می‌شود، اما در زنجان همچنان به شکل سنتی جمع‌آوری می‌شود، بنابراین استفاده از دستگاه‌های مکانیزه برای جمع‌آوری پسماند در زنجان یک ضرورت است.

وی گفت: موضوع دیگری که مردم شهر زنجان و مسافرین را آزار می‌دهد مسئله وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر بوده که متاسفانه ورودی‌های شهر پر است از پلاستیک که چهره زنجان را زشت کرده و این وضعیت زیبنده شهر زنجان نیست.

رئیس کل دادگستری استان زنجان، به موضوع عدم تفکیک پسماند در زنجان اشاره کرد و افزود: تولید پسماند آن هم با حجم بالا در زنجان نیازمند تفکیک و و بازیافت کردن پسماند است که مدیریت و توجه این موضوع هم باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

خواندن کل مقاله