رییسی: به مدیران گفته ام به هیچ عنوان گرفتار حاشیه ها نشوند

1 سال قبل 382
8

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وی عصر پنجشنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کرمان در محل مصلای این شهر افزود: این افراد لذت با مردم بودن، در میان مردم بودن، به استان ها رفتن و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدن را خیلی عنایت نکردند، گاهی ملامت کردند و گاهی زخم زبان زدند.

رییسی گفت: اما ما میدان را ترک نکردیم چون در میان مردم بودن را باور داریم و برای خود نعمت الهی می دانیم؛ لذت با مردم بودن را با چیزی عوض نمی کنیم و معتقدیم دولت باید مردمی، از مردم، در مردم و با مردم باشد.

وی تاکید کرد: به مدیران هم گفته ام به هیچ عنوان گرفتار حاشیه ها نشوند، به متن بپردازند که همان خدمتگزاری به مردم و گره گشایی از زندگی مردم است.

رییس جمهور کاهش بیکاری، راه اندازی واحدهای تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل را متن دانست و اظهارداشت: اجازه نمی دهیم دولت را به حاشیه بکشانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خون شهید سلیمانی چهره جاهلیت مدرن را برای بشریت و نقاب را از چهره نفاق بر ملا می کند اظهارداشت: مکتب حاج قاسم در  تداوم مکتب رهبری معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و نیز مکتب ثارالله است.

رییسی افزود: تردید نداریم خون مطهر ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان و حاج قاسم همواره در ایران اسلامی و جهان اسلام منشا آثار و برکات خواهد بود.

وی کرمان را مهد دلیران، کریمان، فقیهان و حکیمان خواند و اظهارداشت: باوجود تلاش ها شاهد برخی محرومیت ها در کرمان هستیم که با مشارکت مردم و گروه های جهادی بویژه جوانان مجاهد طی کمک و حمایت دولت از چهره زیبای استان فقر و محرومیت زدوده شود.

این دومین سفر رییس دولت سیزدهم به استان کرمان است؛ زمستان پارسال در جریان سیل مخرب جنوب این استان وی در سفری کوتاه با مردم جنوب استان دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات ناشی از سیل این منطقه قرار گرفت.

نشست با فعالان اقتصادی و بازدید از برخی طرح ها از جمله برنامه های رییس جمهور در سفر به کرمان اعلام شده است.

شماری از وزیران و معاونان رییس جمهور، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می کنند که در سفرهای جداگانه به شهرستان های مختلف از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار می گیرند.

از روز گذشته ۲۹ میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور شماری از معاونان وزیران یا دیگر مدیران وزارتخانه ها به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزرا  در ادارات مختلف استان کرمان تشکیل شده است تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایت ها و پیشنهادها، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی نیز دریافت شود.

منبع: ایرنا

خواندن کل مقاله