سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی موجب انفجار اوضاع می‌شود

2 چند سال قبل 228

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «محمد ربیع» سخنگوی جنبش «فتح» فلسطین به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطین در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش فتح در این خصوص گفت: سیاست‌های خصمانه و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به ویژه در قدس اشغالی باعث انفجار اوضاع در اراضی اشغالی خواهد شد.

این شخصیت فلسطینی افزود: یورش تحریک آمیز «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم اسرائیل به منطقه «باب العامود» از دیدگاه ما محکوم است. در همین حال، حمله به نمازگزاران فلسطینی در ماه مبارک رمضان اقدامی شنیع است که صهیونیست‌ها آن را انجام می‌دهند.

گفتنی است، شب گذشته نظامیان صهیونیست به «باب العامود» در قدس اشغالی یورش بردند. همزمان با یورش به باب العامود، باب الساهره و شهرک العیساویه در قدس اشغالی شاهد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی بودند. شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست در باب العامود و دیگر مناطق قدس اشغالی، ۲۴ نفر را زخمی کردند.

این درحالی است که رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان حملات وحشیانه شامگاهی به قدس اشغالی ۳ تَن از شهروندان فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.

خواندن کل مقاله