فضایی برای ارائه محصولات شهرستان‌ها در مراکز پربازدید فراهم شود

2 چند سال قبل 154

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه بازدید از نوروزگاه لنجان اظهار داشت: با تعامل بین دستگاه‌های مربوطه فضای مناسبی برای به نمایش گذاشتن ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان‌ها فراهم شده است.

وی افزود: استان اصفهان تنها به شهر اصفهان خلاصه نشده و ۱۱۶ شهرستان را در خود جای داده که هرکدام جاذبه‌های منحصر به فردی دارند.

وجود ۲۲ هزار جاذبه میراثی در اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۲۲ هزار جاذبه میراثی و باستانی در استان اصفهان وجود دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی اصفهان که در چهارراه ارتباطی کشور قرار دارد مقصد گردشگران واقع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۱ نوروزگاه در چهل‌ستون اجرا شده است، گفت: فرصتی است که مردم با فرهنگ هر منطقه آشنا شوند و از سویی دیگر در این نوروزگاه نشان دادند که در لنجان با توجه به موقعیتش در کنار نوار زاینده‌رود چه اقداماتی انجام گرفته و متناسب‌سازی کشت برنج به دلیل کم بارشی چگونه انجام می‌شود.

فراهم‌سازی فضایی برای ارائه محصولات شهرستان در شهر اصفهان

شیشه‌فروش خاطر نشان کرد: وزارت نیرو باید اقدامات عاجلی را برای احیای زاینده‌رود و تالاب گاوخونی انجام دهد که شهرهای مجاور بتوانند از این نعمت به خوبی بهره ببرند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ میلیون تردد در استان اصفهان انجام شده، گفت: بیش از ۸۱ درصد ورودی خودروها به استان افزایش داشته و این نشان می‌دهد که اصفهان ظرفیت جذب گردشگر را دارد و باید میراث فرهنگی به زمینه‌ها و فرصت جذب گردشگری توجه کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: در بازدید از غرفه‌ها اغلب درخواست داشتند تا اداره میراث فرهنگی استان اصفهان تسهیلاتی بدهد که فضای ارائه خدمت را در اصفهان برای آنها فراهم کنند و قرار شد فرمانداری شهرستان برای این موضوع پیگیری کنند.

خواندن کل مقاله