۱۱تیم بازرسی بر مدارس استان سمنان نظارت دارند

2 چند سال قبل 432

محمد دستورانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره روند برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری در استان سمنان بیان کرد: کلاس‌های درس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، استقرار دو دانش‌آموز در نیمکت‌ها، افزایش زنگ‌های تفریح، تهویه مناسب، رعایت فاصله گذاری و… در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ۱۱ اکیپ بازرسی در استان سمنان کار نظارت بر مدارس را بر عهده دارند، تاکید کرد: یک هزار و ۲۰۰ مدرسه شامل پنج هزار و ۶۰۰ کلاس درس در استان سمنان از روز چهاردهم فروردین ماه به صورت حضوری دانش آموزان را پذیرش کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه به دلیل افزایش واکسیناسیون و شرایط رو به کاهش شیوع کرونا کلاس‌های درسی به صورت حضوری برگزار شدند، ابراز کرد: در مجموع ۱۳۰ هزار دانش‌آموز استان سمنان از روز چهاردهم موظف به حضور در کلاس درس هستند.

دستورانی با بیان اینکه کسانی که در برابر کرونا واکسینه نشده‌اند می‌توانند از روز بیستم با حضور یکی از والدین خود در مدارس واکسن دریافت کنند، تاکید کرد: ۱۰ هزار معلم در استان سمنان رسالت درس دادن به دانش آموزان را دارند که خوشبختانه روند واکسیناسیون بین معلمان خوب بوده است.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس به خوبی مورد رصد و نظارت قرار خواهد گرفت و خانواده‌ها نگرانی نداشته باشند.

خواندن کل مقاله