۳ شب سفر به تفلیس گرجستان چقدر هزینه دارد؟ + جدول

1 سال قبل 188

به گزارش اقتصاد آنلاین، گرجستان کشوری که در کنار کوه های قفقاز در اروپای شرقی قرار دارد و با جاذبه های تاریخی و مدرنش به یکی از مقصدهای گردشگری محبوب ایرانی ها تبدیل شده است. تفلیس و باتومی دو شهر معروف گرجستان هستند که بیشتر گردشگران، این دو شهر را برای سفر انتخاب می کنند،باتومی بعد از تفلیس دومین شهر بزرگ گرجستان است و در سواحل دریای سیاه در جنوب غربی گرجستان قرار دارد.

بودن در  کنار دریا، باتومی را به مقصد مناسب تابستانی برای ساحل دوستان و علاقمندان به تفریحات آبی تبدیل کرده و آب و هوایی مطبوع و مرطوب را برای آن رقم زده است. 

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی، برای ۳ شب و ۴ روز اقامت در گرجستان هتل ۵ ستاره Ambassadori Tbilisi قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۱۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۱۷,۶۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل ۴ ستاره Wyndham Garden برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۹,۰۰۰,۰۰۰  تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۴,۳۰۰,۰۰۰  تومان تعیین کرده است.

 لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور تفلیس گرجستان ( ۳ شب و ۴ روز / اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)

هتل

درجه هتل

نوع اتاق 

قیمت (هرنفر / تومان )

Ambassadori Tbilisi

۵

۲ تخته

۱۱,۱۰۰,۰۰۰

Ambassadori Tbilisi

۵

۱ تخته

۱۷,۶۰۰,۰۰۰

Radisson Blu

۵

۲ تخته

۱۰,۱۵۰,۰۰۰ 

Radisson Blu

۵

۱ تخته

۱۶,۶۵۰,۰۰۰ 

BILTMORE

۵

۲ تخته

۱۰,۱۵۰,۰۰۰

BILTMORE

۵

۱ تخته

۱۶,۶۵۰,۰۰۰

sheraton

۴

۲ تخته

۹,۸۵۰,۰۰۰

sheraton

۴

۱ تخته

۱۳,۷۵۰,۰۰۰

Wyndham Garden

۴

۲ تخته

۹,۰۰۰,۰۰۰ 

Wyndham Garden

۴

۱ تخته

۱۴,۳۰۰,۰۰۰ 

خواندن کل مقاله