آمادگی کامل پلیس سیستان و بلوچستان برای روز طبیعت

2 چند سال قبل 230

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از آمادگی کامل پلیس استان برای تامین نظم و امنیت روز سیزده بدر خبر داد .

به گزارش ایسنا- سرهنگ علی رحیمی با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ فروردین و روز طبیعت از شهروندان و هم استانی‌های عزیز خواست به توصیه‌های پلیس توجه کنند و در این خصوص اظهار داشت: با توجه به شرایط خاصی که امسال به دلیل کم رنگ شدن و کنترل ویروس کرونا و ممنوعیت دو سال گذشته بخاطر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پیش بینی می‌گردد حضور شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهرهای استان افزایش یابد.

وی افزود: پلیس سیستان و بلوچستان با تمام توان و با آماده باش صد درصدی ماموران انتظامی و راهور در روز طبیعت با برقراری نظم و امنیت به شهروندان عزیز در سراسر استان ارائه خدمات خواهد داشت و همچنین از ظرفیت بسیج نیز استفاده می شود .

معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: برای ناکام گذاشتن سارقان به منظور پیشگیری از وقوع سرقت منازل باید هشدارهای پلیسی ،ایمنی ،حفاظتی را بخصوص در روز طبیعت جدی بگیریم و هرگز فراموش نکنیم که سارقان فرصت طلب منتظر غفلت وسهل انگاری ما هستند.

وی با توصیه به شهروندان مبنی بر رفتن به بوستان‌های محلی در روز طبیعت گفت: شهروندان از بوستان‌های محلی برای روز 13 فروردین استفاده کنند تا با ترافیک معابر برون‌شهری مواجه نشوند.

سرهنگ رحیمی در پایان اظهار داشت: امید است با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان گرامی در این روز هیچ گونه حادثه‌ای را شاهد نباشیم و شهروندان روز طبیعت را به خوشی و خرمی در پارک‌ها و بوستان‌ها سپری نمایند.

انتهای پیام

خواندن کل مقاله