افزایش ۸ درصدی مصرف گاز در کردستان

2 چند سال قبل 274

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از افزایش۸ درصدی مصرف گاز در کردستان خبر داد.

احمد فعله گری، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در سال گذشته بیش از ۳ میلیارد و ۴۸۵ میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی بیش از ۸ درصد را نشان می دهد.

وی با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل افزود: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در سال ۱۳۹۹ بیش از ۳ میلیارد و ۲۱۰ میلیون و ۹۵۵ هزار متر مکعب گاز طبیعی مصرف داشته اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، مصرف گاز طبیعی در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ را مقایسه  و اعلام کرد: مشترکین گاز طبیعی در استان کردستان در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری، عمومی و صنعتی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۷۲ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۴۳۱ متر مکعب گاز طبیعی مصرف کردند که این رقم در سال ۱۳۹۹ عدد ۳۵۴ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۶۰۴ متر مکعب بوده که نشانگر افزایش ۵ درصدی است.

وی خاطرنشان کرد: در زمستان سال ۱۴۰۰ با وجود بارش های فراوان نعمات الهی و بسته شدن راه های ارتباطی روستایی و سرما و یخبندان شدید، صرفه جویی و همراهی مردم استان موجب شد که علاوه بر کاهش مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی، خوشبختانه گاز طبیعی هیچ مشترکی قطع نشود و این امر جزء در سایه همکاری میسر نمی شد.

 انتهای پیام

خواندن کل مقاله