تحلیل جالب اتحادیه جهانی از چهارمین شکست گرایی مقابل حریف قزاق

1 سال قبل 310

در گزارش اتحادیه جهانی کشتی آمده است: شکست محمدرضا گرایی شاید برای خیلی‌ها امکانپذیر نباشد، اما نه برای شرماخانبت قزاق که به شکست دادن این قهرمان المپیک عادت کرده است!

در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف قزاقستان و رنکینگ اتحادیه جهانی در وزن ۷۲ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر، در دو گروه ۴ و ۳ نفره به صورت دوره‌ای برگزار شد محمدرضا گرایی در دور سوم مقابل میرژان شرماخانبت از قزاقستان با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب شد و به عنوان نفر دوم این وزن به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گرایی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر محمود بخشیلوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار پایانی راه یافت و با توجه به حاضر نشدن شرماخانبت در این دیدار به عنوان قهرمانی رسید.

گرایی قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان در جام تورلیخانوف برای چهارمین بار مقابل شرماخانبت قزاق نتیجه را واگذار کرده است.

گرایی درباره علت شکستش در تورنمنت قزاقستان گفت: مشتاقانه منتظر مبارزه بعدی با کشتی گیر قزاق در مسابقات جهانی هستم. با آمادگی نسبتاً کمی در این مسابقات شرکت کردم. امیدوارم شرماخانبت قزاقستاتی در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ حاضر شود و در مرحله مقدماتی یا فینال با او مبارزه کنم.

نوشته تحلیل جالب اتحادیه جهانی از چهارمین شکست گرایی مقابل حریف قزاق اولین بار در ایپنا ، خبرگزاری رسمی ورزش ایران. پدیدار شد.

خواندن کل مقاله