حضور موی تای کاران در ضیافت سفارت ایران در امارات

1 سال قبل 257

ورزشکاران تیم اعزامی کشورمان به رقابتهای جهانی ابوظبی به همراه جواد نصیری نماینده تام الاختیار فدراسیون بین المللی موی تای در ایران، عضو شورای ریاست ایفما و نایب رییس فدراسیون آسیایی FAMAشامگاه جمعه ۱۳ خردادماه در ضیافت شام سفارت ایران در امارات حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در این مراسم حسین حیدری سفیر ایران در امارات با تبریک به مدال آوران و تقدیر از تلاشهای ورزشکاران، مربیان و مسئولین تیم اعزامی عنوان کرد: انشاءالله در سایه همت و غیرت جوانان ورزشکار، همواره شاهد تداوم موفقیتها و برافراشته شدن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در میادین مهم جهانی و بین المللی باشیم. سفیر کشورمان در پایان برای دیگر موی تای کاران ایرانی حاضر در مسابقات جهانی ابوظبی، آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه جواد نصیری نیز ضمن معرفی اعضای تیم و تشریح برنامه‌های آتی موی تای ایران از همکاری صمیمانه سفارت با اعضای تیم و حضور دلگرم کننده آنها در کنار کاروان اعزامی کشورمان تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است در حاشیه این ضیافت، لوح یادبودی از سوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات به جواد نصیری اهداء شد.

مسابقات جهانی موی تای از روز جمعه گذشته ۶ خردادماه با حضور بیش از ۸۰۰ ورزشکار از ۱۰۰ کشور جهان به میزبانی ابوظبی امارات آغاز و امروز شنبه با انجام دیدارهای فینال رده سنی بزرگسالان پایان می یابد.

گفتنی است؛ تیم کشورمان تاکنون موفق به کسب یک مدال طلا، سه نقره و ۶ برنز شده است. ایران در مبارزات فینال رده بزرگسالان سه نماینده دارد که امروز مقابل حریفان خود به میدان می روند.

نوشته حضور موی تای کاران در ضیافت سفارت ایران در امارات اولین بار در ایپنا ، خبرگزاری رسمی ورزش ایران. پدیدار شد.

خواندن کل مقاله