فیروزپور و زارع فینالیست شدند

1 سال قبل 269

مسابقات اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تورلیخانوف به عنوان رنکینگ اتحادیه جهانی از صبح امروز در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شد که در پایان دیدار‌های مقدماتی امیرحسین فیروزپور و امیرحسین زارع با شکست رقیبان خود راهی دیدار فینال شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۳ آکژان آیتبکوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برنده مبارزه میان ماگومد ابراگیموف از ازبکستان و دیپاک از هند می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۷ اولگ بولتین از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل لخاگواگرل مونختور از مغولستان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف برنده مبارزه بین کشتی گیران هند و قزاقستان می‌رود.

رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان فوق عصر امروز برگزار می‌شود.

در پایان رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف قزاقستان و رنکینگ اتحادیه جهانی که طی روز‌های ۱۲ و ۱۳ خردادماه در شهر آلماتی برگزار شد، پویا دادمرز، علیرضا نجاتی، محمدرضا گرایی، رامین طاهری در اوزان ۵۵، ۶۰، ۷۲ و ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا ناصرپور، پژمان پشتام، مهدی فلاح و امین میرزازاده در اوزان ۶۰، ۸۲، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند، محمدرضا مختاری و علی اکبر یوسفی در اوزان ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

نوشته فیروزپور و زارع فینالیست شدند اولین بار در ایپنا ، خبرگزاری رسمی ورزش ایران. پدیدار شد.

خواندن کل مقاله