نظام جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است

2 چند سال قبل 401

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به واسطه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه در اوج عزت و اقتدار خود قرار دارد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین نژاد در این مراسم اظهار کرد: چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی نیازمند یادآوری همیشگی به ویژه برای نسل جوان امروز است تا آنان بدانند نظام جمهوری اسلامی چگونه توانسته است به جایگاه کنونی خود برسد.

حسین نژاد وجود مقام معظم رهبری و مردم را دو عنصر اصلی اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: سلطه گران و دشمنان با زیاده خواهی به دنبال تاراج منابع کشور و از بین بردن اعتقادات دینی و مذهبی مردم و تسلط و گسترش فرهنگ غربی در کشور بودند اما عاشورایی و حسینی فکر کردن ملت ایران باعث شد توطئه های آنان یکی پس از دیگر خنثی شود.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی با اشاره به ادامه توطئه های دشمنان در بحث رفراندوم، گفت: امام راحل با رای آری به نظام جمهوری اسلامی بار دیگر چراغ هدایت جامعه شد تا نزدیک به ۱۰۰ درصد مردم با تبعیت از ایشان به شکل گیری نظام جمهوری اسلامی پاسخ مثبت بدهند.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد با تاکید بر تلاش همگانی برای تحقق شعار سال، افزود: تحقق شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» موجب خودکفایی و استقلال بیشتر کشور با حمایت از دانشمندان و نخبگان خواهد شد.

انتهای پیام

خواندن کل مقاله