نفرات برتر مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور مشخص شدند

1 سال قبل 265

مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور که به میزبانی باشگاه سوارکاری المپیک زنجان آغاز شد و امروز مسابقات در ۴ رده تمرینی (تشویقی)، اسب و سوار مبتدی، رده زیر ۱۸سال و رده آزاد برگزار گردید که نتیجه آن به شرح زیر است:

در رده تمرینی (تشویقی) آقایان، محمد مقدادی با آرامان، متین کاظمی با چومان، ابوالفضل افتخاری با آریو، سهیل شعبانی با کیئوت، پارسا زارع با هیروسان و در بخش بانوان ستایش اطهمی با متیو، هلن بیگدلی با جگوار، آیلین حسنی با سورنتو و حنانه جوادیان با کوئین بدون خطا مسیر مسابقه را به پایان رساندند.

در رده اسب و سوار مبتدی نیز آقایان ابوالفضل افتخاری با آریو، سهیل شعبانی با کیئوت، امین جزونقی با هیرسا و حیدر صفی قلی با سالی و در بخش بانوان ستایش اطهمی با متیو با موفقیت به کار خود پایان دادند.

همچنین در رده زیر ۱۸ سال به ترتیب حنانه جوادیان با اسپریت مقام اول، متین کاظمی با آلیس مقام دوم و مانی اسدی با سان لرد مقام سوم را کسب کردند.

انتهای خبر

گفتنی است در رده آزاد این دوره از مسابقات نیز حنانه جوادیان با اسپریت موفق به کسب مقام اول، ابوالفضل افتخاری با آنلی حائز مقام دوم و میثم مرادی با پیتر اشمایکل مقام سوم را از آن خود کرد.

نوشته نفرات برتر مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور مشخص شدند اولین بار در ایپنا ، خبرگزاری رسمی ورزش ایران. پدیدار شد.

خواندن کل مقاله