پایین ترین آمار تصادفات رانندگی نوروز به سیستان و بلوچستان اختصاص دارد

2 چند سال قبل 248

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت‌: این استان در نوروز امسال با وجود کسب رتبه ۳۰ پایین ترین آمار تصادفات رانندگی کشور را به خود اختصاص داد اما متاسفانه به دلیل ضعف زیر ساخت های جاده ای، یعنی بزرگراه بیشترین تلفات جانی را در این مدت از آن خود نمود.

به گزارش ایسنا، حسین مدرس خیابانی افزود: سیستان و بلوچستان با دارا بودن بیشترین شبکه راههای ارتباطی،‌ اما به دلیل آمار پایین برخورداری از بزرگراه و دو طرفه بودن بیشتر  راههای ارتباطی، در نوروز با وجود آمار پایین تعداد تصادفات در سطح کشور،به دلیل شدت حوادث ، رتبه بالایی را در تعداد کشته شدن سوانح رانندگی را،از آن خود کرد.

وی تاکید کرد: به منظور کاهش تصادفات رانندگی در سیستان و بلوچستان که سالانه خسارت های جبران ناپذیری را در این استان برجا می گذارد ، نیازمند طرح ضربتی توسعه مسیرهای دوبانده(بزرگراه) هستیم چرا که تا زمانی که این مهم محقق نگردد به دلیل تصادفات رخ به رخ،کماکان شاهد تصادفات شدید منجر به فوت خواهیم بود.

وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی همه عوامل اجرایی در حوزه ایمنی راهها سیستان و بلوچستان در نوروز گفت: با وجود کسب رتبه ۳۰ کشوری در تعداد تصادفات،اما به دلیل فقر راههای دو طرفه در استان شاهد افزایش تصادفات منجر به فوت در نوروز هستیم.

انتهای پیام

خواندن کل مقاله