پیام نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین

2 چند سال قبل 313

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، پیام صادر نمود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان به مناسبت یوم الله دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، پیامی صادر نمود که به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!»

سوره قصص، آیه ۵

یوم الله دوازده فروردین، تجلی اراده و قدرت خداوند متعال از مجرای سنت الهی «إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ»بود. روزی که مردم ایران با اتکال بر ذات اقدس الهی، بساط طاغوت و عصیان و تاریکی را برچیدند و با رأی خود، نظام جمهوری اسلامی را برگزیدند.

ملت ایران با اعتصام به حبل الله و بی اعتنایی به وحدت شکنان و دوشادوش یکدیگر، نظام ٢۵٠٠ ساله شاهنشاهی را به دست خود به زیر کشیدند. چه بسا اگر این همدلی و وحدت میان گروه ها، اقوام و مذاهب حول محور انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت، امروز انقلاب اسلامی در این جایگاه قرار نداشت.

پایگاه مردمی انقلاب اسلامی با همه‌پرسی دوازدهم فروردین تثبیت و سپس در مقاطع مختلف اعم از انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها روز به روز تقویت شد. امید است که ملت غیور ایران در این مقطع سرنوشت‌ساز نیز با استعانت به خداوند متعال و صبر و مجاهدت، رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی را مبنی بر «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» به مرحله تحقق نزدیک نموده و در گام دوم خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی انقلاب اسلامی به توفیقات مضاعف دست یابند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یوم‌الله دوازدهم فروردین و ایام آغازین ماه پر از خیر و برکت رمضان و تاکید بر خدمت مجاهدانه مسئولان و حمایت و همکاری مردم عزیز ایران بالاخص استان سیستان و بلوچستان، سالی پر از خیر و برکت و سربلندی را برای ملت قهرمان و نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت داریم. بمنه و کرمه»

مصطفی محامی

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام

خواندن کل مقاله